Zwroty i reklamacje
Regulacje odnośnie:
- możliwości odstąpienia od umowy i zakresu praw znajdziesz w regulaminie, w paragrafie 6.
- reklamacji i rękojmi znajdziesz w regulaminie, w paragrafie 5.
- przedsiębiorców na prawach konsumenta znajdziesz w regulaminie, w paragrafie 8.
Chcesz zwrócić zakupiony towar? Żaden problem.
Jesteśmy przekonani o najwyższej jakości naszych towarów, jeśli jednak z jakiegoś powodu chciałbyś dokonać zwrotu, służymy pomocą. Zadowolenie naszych klientów jest dla nas priorytetem i nie jest to wyświechtany frazes 😉
Jak dokonać zwrotu?
Masz 14 dni od otrzymania zamówienia na zwrot towaru bez podania przyczyny. Prześlij do nas przesyłką rejestrowaną zwracane towary na adres:
Pomaranczowasowa.pl Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Marii Konopnickiej 1/4, 65-407 Zielona Góra
Prosimy o nie wysyłanie paczek z płatnością przy odbiorze – nie będziemy mogli ich niestety przyjąć.
FAQ
Procedura reklamacji:
Jeśli chcesz zareklamować otrzymany od nas towar, prosimy o kontakt w dowolnej formie. Najłatwiej zrobić to poprzez wysłanie maila na adres kontakt@pomaranczowasowa.pl. Prosimy o dołączenie następujących danych:
- Imię, nazwisko, adres oraz adres e-mail Kupującego.
- Datę zawarcia umowy przedmiotu reklamacji.
- Jaki towar reklamujesz i jakie są Twoje oczekiwania.
- Jeśli otrzymałeś uszkodzony towar, prosimy o dołączenie zdjęcia.
Jeśli nie dostarczysz nam wszystkich danych, skontaktujemy się z Tobą w celu ich uzupełnienia.
W ciągu 14 dni odniesiemy się do Twojej reklamacji. Staramy się zrobić to w najkrótszym możliwym terminie, nie chcemy byś niepotrzebnie czekał.
Jeśli to możliwe, prosimy o kontakt nim prześlesz do nas towar. Spróbujemy wypracować rozwiązanie, które będzie korzystne dla Ciebie. Napisz nam jaką formę kontaktu preferujesz.
Odpowiedź na reklamację wyślemy do Ciebie na adres email, lub tradycyjny listem, jeśli taką formę preferujesz.

